Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-08, 16:25   #4
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Nu jäklar är formen här, V4 satt på 22 rader idag!

V65-1
Quito Gold är gammal men kan än och har ett lopp i kroppen efter lång vila nu! Distansen ska vara ett plus och han spurtade bra och var nära vinst i ett silverlopp i februari förra året. Tränaren ligger lågt men då har han nog inte sett streckningen.

V65-2
Out Of Love är rejält överstreckad på 70%, propositionen och distansen räcker för att fastslå den saken. Väldigt svårbedömt lopp dock och jag har inte svaret.

V65-3
Montana D.K. känns jäkligt intressant idag. Vid andraplatsen var han på linje med Bad Migren(!), visserligen från rygg ledaren och lågt tempo men ändå. Vid trean var han naturligt chanslös mot Electrum/Yoggi Hornline. Senast blev han tempotorsk i kön och chanslös på tätplatserna, gick ändå snabbast till slut!

V65-4
Dålig koll på många här, men spelarna borde ha rätt i att tilläggen ska ta det. Jag vet att Uhrbergh gillar New Line och den borde nog ligga lite högre (fan hörde precis att Vought, eller vad han nu heter, plockade fram den på Live...).

V65-5
Nash As naturligt stor favorit och förutsättningarna är bra för att undvika galopp den här gången. 90% är ändå för mycket, vid gardering är Rinette Streamline väldigt intressant på 5%. Gick bra mot kulltoppen ifjol och propositionen ser riktigt bra ut för stona här. Merkur Vang brukar jag nämna när han startar, 1% är klart streckvärt!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat