Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-08, 17:26   #11
Zimond
 
Zimonds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 236
Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snittgurkan Visa inlägg
Förstår inte varför en del håller på som dem gör. Verkar som över 50% av inläggen går ut på att kritisera och fördöma andra medlemmars inlägg. Totalt meningslöst. Skärp er för f*n eller ägna er tid på klotterplanket istället. Man blir så j*a less på sådant här. Vi är väl här för hjälpa varandra till framgång eller har jag missuppfattat allt med denna spel/betting-sida.
Nu vet jag inte riktigt vart det här inlägget är riktat. Men jag förmodar att ChrisWaddles inlägg var sarkastiskt och riktat mot mig, varför ditt inlägg isf borde vara riktat mot mig och inte CW.

Du tycker alltså att mitt inlägg är totalt meningslöst medan ditt inlägg "Du säkrar spelen på Betfair förmodar jag" har djup och mening. I min värld är ett "varför?" alltid på plats när någon kläcker ur sig något sådant som att det vore en sanning huggen i sten.


Citat:
Ursprungligen postat av Snittgurkan Visa inlägg
Om man inte har tid och lust att omsätta bonusen ett visst antal X ggr. och istället vill bygga BR.
Får man ut vinsten + bonus via betfair så kan man eventuellt hämta andra bonusar med dessa pengar. Skulle kanske påpekat att man hellre skulle vänta med att registrera sig på bookies som har höga bonusar, till sist.
Personligen har jag svårt att förstå värdet i att bygga upp en bankrulle innan man lärt sig spela. Och om man kan spela förstår jag heller inte varför man vill betta ut en sådan förmånlig och lättclearad bonus som Bet365 erbjuder.

Dessutom ligger väl omsättningskraven kvar även efter att bonusen har trejdats ut.
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat