Citat:
Ursprungligen postat av Zimond
Nu vet jag inte riktigt vart det här inlägget är riktat. Men jag förmodar att ChrisWaddles inlägg var sarkastiskt och riktat mot mig, varför ditt inlägg isf borde vara riktat mot mig och inte CW.
Du tycker alltså att mitt inlägg är totalt meningslöst medan ditt inlägg "Du säkrar spelen på Betfair förmodar jag" har djup och mening. I min värld är ett "varför?" alltid på plats när någon kläcker ur sig något sådant som att det vore en sanning huggen i sten.
Personligen har jag svårt att förstå värdet i att bygga upp en bankrulle innan man lärt sig spela. Och om man kan spela förstår jag heller inte varför man vill betta ut en sådan förmånlig och lättclearad bonus som Bet365 erbjuder.
Dessutom ligger väl omsättningskraven kvar även efter att bonusen har trejdats ut.
|
Tycker din fråga är befogad. Inget ont i det. Att sedan andra hänger på, utan att ange orsaken till det, utan bara riktar "tummen ner", känns som att man blir idiot-förklarad.
Jag förstod med en gång att TS måste vara ganska ny i gamet, eftersom han av någon orsak inte utnyttjar hela bonusen. Att man som jag då går in och frågar honom om han säkrat upp sitt spel, var enbart för att hjälpa honom på vägen till ett framgångsrikt spelande.