Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-08, 21:17   #3
jaktenpamiljonen
 
jaktenpamiljonens avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 388


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Atlanta Hawks - Philadelphia 76ers Ö193 Poäng
Miami Heat - Indiana Pacers Ö 198.5 Poäng
---> 3.65 @ Unibet

I Atlanta - 76ers matchen så ska resultatet bli över 193 poäng inkl övertid. Atlanta saknar Al Horford, Pape Sy och Ethan Thomas inför denna match medan 76ers har ett skadefritt lag på banan. Man har även Iguodala som har ett fint snitt mot Atlanta på 18.5 avg points, 7.0 rebounds och 8.0 assists per möte denna säsong. Man har även vunnit de två möten man haft mot Atlanta. Atlantas 6 senaste matcher har 3 slutat över 193 poäng medan 3 med någon poäng mindre. 76ers har dock haft de senaste 6 matcherna över 193 poäng.

I Heat - Pacers så är det två riktigt bra lag som möts. Här håller jag dock Heat som favoriter tack vare en viss "LeBron James" och "Dwayne Wade". Dock så är ju inte fallet att jag ska tippa vem som vinner matchen utan resultat. Heat har i 4 av sina 6 senaste spelat över 198.5 poäng medan Pacers har spelat över 198.5 i 3 av 6. Här kommer lagen i väldigt bra form där Heat har 6 raka segrar medan Pacers har 5 segrar och en förlust. Heat har en skada på Udonis Haslem medan Pacer också bara har en skada. Denna på Brandon Rush. Här tror jag stenhårt på en offensiv basketmatch där poängen kommer rulla in.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat