Spelet ligger väldigt stadigt just nu, det blir varken upp eller ner på berget. Oflyt i vissa matcher och flyt i andra. Det har inte heller varit så mycket attraktivt men jag har ändå letat runt och ryggat/halvryggat lite här och där.
Till helgen har jag redan lagt ett bet på Köln hemma mot Mainz men jag hittade även Dortmund borta mot Kaiserslautern till 1.70 hos Tipico som också spelades direkt. Dortmund fullständigt spelade ut Schalke sist och det var tack vare målvakten Neuer som Schalke lyckades få med sig 0-0. Dortmund spelar dessutom "bättre" på bortaplan där de har 10 segrar och endast en förlust. Jag tycker 1.70 känns väldigt attraktivt då. På Betfair ligger det t o m lägre.
Har beslutat mig för att börja använda mina nya regler när första bonusen hos Tipico är avklarad. Jag har omsatt runt hälften av det totala beloppet där nu så inom en vecka borde jag komma igång med de nya reglerna och ännu mer strukturerat spel för att lyckas bättre. Jag ska även då sätta upp lite mål och visioner med spelandet.
Nu blir det lite sömn innan det blir att hoppa in i en del landskamper i morgon. Jag avstod från Sverige och Elfenbenskusten i dag ju, vilket kan kännas lite surt.
Har ryggat Hansta Rostock i morgon till dubbla pengarna vilket får ses som bra värde. Vidare tycker jag att underspel på Ponte Preta - Linese känns bra till 2.20 men muina över- och underspel har väl haft tveksam form så jag råder ingen att rygga blint där.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|