Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-09, 12:15   #6
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Goop skriver i aftonbladet att hans bästa chans för dagen är Democrat. Nybrink har spikat erik där så valet är enkelt. Dessutom har vi 2 strukna vilket lättar upp trafiken för goops häst. Den har tidigare varit osäker men de har fått pli på den. Annars är det pass upp på Ingvar Viking som kan sno hela loppet från start till mål.

Vincent ska väl BARA VINNA?

Avd 4 vågar jag inte mig på att analysera, alla 15 säger sitt.

Avd 3 har de 4 mest spelade vunnit 8/10 lopp. Jag litar på att de gör det igen.

I avd2 har 97% av vinnarna funnits bland de 8 mest spelade. Elton Gema har ingen chans från spår 12, tog med 3an istället med Jansson då den vunnit 2 av 4 lopp på solvalla. Tre favoriter har startat från spår 7 och ingen av dom har vunnit. Dessutom har Nybrink skrikit ut sjuan som dagens säkraste. Nej den ska fällas!

Avd 1 är jag mest osäker över, här hade jag velat ha med ett par hästar till.
10 Superior As varnar storavinster för, hästen har inte vunnit på 2 år men har 4 av 11 segrar på solvalla samt 2 av 6 på den distansen. Även varit ute på V75 9starter i rad under samma period för 2 år sedan. Fin rensare. Annars tror jag de ligger mellan 3 och 6, Hade dock velat ha med 2,7,8 också för att känna mig helt säker. Fördel tvåan då den kommer få ett fint rygglopp då den kommer att köras i ryggar.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat