Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-09, 16:13   #66
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av talysbajare Visa inlägg
Spoiler:

Är detta insatsen som gäller? Fick känslan av att så långt i texten rankade du den till 4/5 men eftersom det kommer mer info så kan man spela den ännu högre.

Skriv gärna o "ranka" spelet i insatsen genom att skriva t.ex. "4/5", "7/10" för "23" säger iaf inte mig mycket då jag inte kan få ut exakt vad en unit skulle kunna vara ur ditt spread.

Ber om ursäkt om jag missat något uppenbart i din text men klockan är 1 på natten och det är dags att sova

Välskriven rek som vanligt, keep it up!
Jag spelar den själv som 4/5 och det är väl där jag tycker det bör vara även om det kom lite extra bonus i slutet, men samtidigt tillhör det historieböckerna även om statistiken talar sitt tydliga språk. Men jag var kanske lite otydlig genom att lägga detta mitt i texten. Ska försöka vara tydligare i fortsättningen. Men jag är samtidigt väldigt ny med det här med unit, och spelar inte strikt efter det ännu utan det kommer inom kort för mig. Nu kör jag något liknande men benämner det, låg-mellan-hög med steg mellan dessa nivåer också. Så bettet på Köln kunde hamna mellan 18 och 26 tror jag hos mig. Nu blev det 23.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng