Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-09, 22:01   #25
Sonadar

Sonadars avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 500
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Angående om någon har hört låtarna så släpps inte smakproven förräns till helgen.

Och det stämmer, i år kör Sanna Nielssen med en engelsklåt. I´m in Love heter den.

Och med tanke på att hon är riktigt folkkär, har toppat Svensktoppen med sin "Devotion" och skulle faktiskt ha vunnit hela tävlingen med sin "Empty Room" om svenska folket skulle fått bestämma. Dock avgjorde jurypoäng så att hon kom tvåa.

Sanna Nielssen i en final känns för mig lika självklart som Kalle på Julafton.

Ska jag tippa den andra som går vidare så säger jag Brolle, mycket troligt att han har tagit över Danny's väljare den här lördagen.

Och tänka sig, jag och Kingscania värderar ett odds/spel lika. Sätt kryss i taket
Hmmm... är det bara jag som hatar Sanna Nielsen, Empty Room måste vara den låt som mina åsikter har gått mest emot alla andras någonsin. Alla verkar älska den men jag blir fan kräksjuk.

Tippade på att swingfly,le kid, dregens brud och danny skulle gå vidare förra veckan hemma med pappa i soffan, hade swingfly och dregens brud som favorit och det blev ju hyffsat rätt i allafall, den bedömningen gjorde jag efter att ha lyssnat på ljudklippen på hemsidan.

Känns som att det är smartare att gå efter hur låtarna faktiskt låter samt hur pass annorlunda sound de har än vilka artisterna är tror jag dock, men det finns nog definitivt värde att hitta i Melodifestivalen!

Är oddset på Sanna att hon ska vara en av de två som går vidare eller att hon ska få flest röster i deltävlingen?
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat