Citat:
Ursprungligen postat av Sonadar
Hmmm... är det bara jag som hatar Sanna Nielsen, Empty Room måste vara den låt som mina åsikter har gått mest emot alla andras någonsin. Alla verkar älska den men jag blir fan kräksjuk.
Tippade på att swingfly,le kid, dregens brud och danny skulle gå vidare förra veckan hemma med pappa i soffan, hade swingfly och dregens brud som favorit och det blev ju hyffsat rätt i allafall, den bedömningen gjorde jag efter att ha lyssnat på ljudklippen på hemsidan.
Känns som att det är smartare att gå efter hur låtarna faktiskt låter samt hur pass annorlunda sound de har än vilka artisterna är tror jag dock, men det finns nog definitivt värde att hitta i Melodifestivalen!
Är oddset på Sanna att hon ska vara en av de två som går vidare eller att hon ska få flest röster i deltävlingen?
|
Du är
INTE ensam om att hata henne och hennes "musik". Empty room fick ju så satans med röster bara för att Sanna lådsas grät....
Oddset är för att hon ska gå direkt till final, alltså top2. Hon är i detta nu 3a på rankingen för deltävlingen i Göteborg, Brolle och Christian Walz är före. Men jag tror att dessa båda plockar röster från varandra, samtidigt som Sanna har en MYCKET trogen skara bland de äldre, som säkerligen redan nu, utan att ha hört låten, bestämt sig för att rösta på henne.