Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-10, 18:47   #75
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Så de flesta i skidskyttet i mål och jag kör en snabb summering och så kommer en lite mer djupgående analys senare när jag vilat och fått i mig lite mat. Men mina vinnarspel sköt bort sig och jag är inte nöjd med deras prestation (säger jag hemma i min soffa) men mina H2H gick riktigt fint och jag får nog kolla upp de lite närmare för det känns som jag haft bråttom och gjort något fel någonstans då min sheet ser märklig ut i ett rent "förlustspel". Någonstans har jag tryckt fel här.

Under loppet så erbjuds det riktigt fina odds live men jag var några sekunder sen på flera riktiga välstekta sparvar som endast skulle flyga in i min mun. Jag plussar rätt fint på skidskyttet men jag dunkade hela 100 € på att Boe skulel ta en medalj när Böhm hade skjutit samt tappat fram till första tid efter stående. Dock syns inte detta i tv utan det följs enklast på sajten för IBU. Oddset på 1.50 där känns överodds så det finns inte. Återigen så går livespelen riktigt bra. Nu blir det mat och senare så får jag gå igenom allt och uppdatera mitt sheet då det finns en del livespel som ska in där.

Jacov Fak topp sex är jag nöjd med, men dock räcker inte spelet till vinst ändå.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng