Ämne: mackyyys NHL
Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-10, 19:02   #215
rovfisken666
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gervais Visa inlägg
Tack för alla tipsen än en gång Mackyy.

Jag har en liten fundering som den lekman man är:
Jag har inte på något sätt någon statistisk analys bakom detta påståendet, men känns det inte som att det går över i de flesta matcherna denna period? Kan det vara så att det under denna "transportsträcka" som du kallar det, är ett lite sämre och mindre koncentrerat försvarsspel, för att sedan tightas till dessto närmare vi kommer slutspel?
Ursäkta ifall jag lägger mig i min jag vill ge min synpunkt som dock är väldigt begränsad till San José Sharks som jag följt de senaste matcherna. Här känns det som att de sliter som det vore Play Off faktiskt. Både i försvar och anfall och de vill verkligen inte släppa till något. Jag har två teorier om detta, dels mötte de Washington för några dagar sen och då vill de redan nu sätta sig i respekt inför kommande slutspel. Vidare har de inte tagit tillräckligt med poäng så de jobbar nog även för att plocka ihop tillräckligt så de är på säker mark inför slutspelet. Men flera lag kan nog se detta som en slags transportsträcka, men det är viktigt att se vilka lag som ligger kring strecket för slutspel innan man spelar över rent allmänt, det är min teori.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat