Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-11, 11:10   #19
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag tycker omgången ser roligare och lättare ut än på länge! Kommer spika Sahara och Oliver, låser de lägsta klasserna på max 3-4 hästar och fyller på i resten. Det känns inte som att det finns något lopp man har anledning att heltäcka (och det säger en del för jag älskar att måla fullt). Max 20k i utdelning tror jag på, kanske under 5k tom.
Med en sån utdelning som du tror på så känns det inte direkt aktuellt att göra ett system heller. Det lutar mot att jag skippar, men så sitter man här på en lördag ändå och gör ett

Om jag gör ett så lär jag spika Sahara SÅLÄNGE DEN INTE BLIR NEDSTRUKEN!
Bring me luck U.S tycker jag är underskattad i första avd. 8%?? Stefan Persson säger själv att han har segerchans. Dessutom har den varit ute i guld.

Varför är MT Evita endast streckad 9% ? Hästen vann förra gången den mötte samma gäng, den slog då Karma, Victor palema, alvena putts med 2,5längder. Hon vann även överlägset i starten efter i Norge. Har jag missat nått?

Angående Bianca Journey så skriver tränaren i V75guiden "Hon har varit jättebra på sistone och hon utvecklas hela tiden. Förr var det en spetshäst men nu är hon lika bra bakifårn. Hon åker redan på torsdag och är framme på fredag morgon. Vid senaste Sverigebesöket hade det varit storm på ditresan och hon varken åt eller drack men det ska inte vara några problem nu. Hon har gått med hakar på sistone men är banan bra blir det barfota runt om och det är iaf inget negativt." Gissa hur vädret har varit i Stockholm? Värre än den värsta perioden under december. Repris?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RizZla (+100)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat