Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-11, 11:43   #21
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Med en sån utdelning som du tror på så känns det inte direkt aktuellt att göra ett system heller. Det lutar mot att jag skippar, men så sitter man här på en lördag ändå och gör ett

Om jag gör ett så lär jag spika Sahara SÅLÄNGE DEN INTE BLIR NEDSTRUKEN!
Bring me luck U.S tycker jag är underskattad i första avd. 8%?? Stefan Persson säger själv att han har segerchans. Dessutom har den varit ute i guld.

Varför är MT Evita endast streckad 9% ? Hästen vann förra gången den mötte samma gäng, den slog då Karma, Victor palema, alvena putts med 2,5längder. Hon vann även överlägset i starten efter i Norge. Har jag missat nått?

Angående Bianca Journey så skriver tränaren i V75guiden "Hon har varit jättebra på sistone och hon utvecklas hela tiden. Förr var det en spetshäst men nu är hon lika bra bakifårn. Hon åker redan på torsdag och är framme på fredag morgon. Vid senaste Sverigebesöket hade det varit storm på ditresan och hon varken åt eller drack men det ska inte vara några problem nu. Hon har gått med hakar på sistone men är banan bra blir det barfota runt om och det är iaf inget negativt." Gissa hur vädret har varit i Stockholm? Värre än den värsta perioden under december. Repris?
Mmm, Bring Me Luck borde väl ha minst lika bra chans som Frillan efter att ha härdats i eliten en säsong.

Bra spottat på Evita, hade faktiskt inte tänkt på den så mycket men man vet ju hur det blir när man plockar bort Goop. Kikade precis igenom hennes senaste fem starter, utom Bjerke-starten, och det ser ju riktigt bra ut! Satt i kön vid nollan och chanslös på tätplatserna, men gick fortast över mål. Rundade alla utom Vendi som fått för många längder på Axevallas upplopp. Jäkligt streckvärd!

Bianca får vi se vad de säger om imorrn. Hon kanske åkte en dag närmare start förra gången också eller så?

Jag tror Åke sa i segerintervju på Åby igår att Kalle Palema var hans bästa chans imorrn. Nu kom jag på att det ju är en annan Palema-häst med också och jag kan ha blandat ihop men jag tror det var Kalle. Jag undrar om inte det loppet är närapå helstängt på Kalle och Goober...
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat