Jag går rakt emot och spelar 1an här. Tog den tidigt till ett hyfsat odds. Stuttgart har efter tränarbytet spelat bättre och tagit flera nödvändiga poäng. Man gör en del mål framåt och man lär bli bättre ju längre tid man får på att få ihop grundspelet och tränarens idéer ytterliggare. Stuttgart har en hyfsat bred trupp och är alldeles för bra för att ligga där dom ligger.
Jag tror vandringen uppåt i tabellen börjar på lördag. Det är ett måste och man lär vara heltaggat här för att visa fansen att man inte i första taget viker ner sig, och att åka ner vore en katastrof för en klubb som Stuttgart som lirade CL förra året. Man har inte råd med detta och alla spelare och ledare har insett att man sitter i skiten och nu får de verkligen kämpa för att ta sig ur den, men man har en mycket kapabel trupp för att klara av detta och jag tror man om man bara får vinna ett par matcher irad så har man sagt hejdå till bottenträsket för all framtid, och förhoppningsvis plockar man 3 pinnar på lördag som början i detta som sagt.
Lycka till!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|