Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-11, 15:38   #25
Badass
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Mmm, Bring Me Luck borde väl ha minst lika bra chans som Frillan efter att ha härdats i eliten en säsong.

Bra spottat på Evita, hade faktiskt inte tänkt på den så mycket men man vet ju hur det blir när man plockar bort Goop. Kikade precis igenom hennes senaste fem starter, utom Bjerke-starten, och det ser ju riktigt bra ut! Satt i kön vid nollan och chanslös på tätplatserna, men gick fortast över mål. Rundade alla utom Vendi som fått för många längder på Axevallas upplopp. Jäkligt streckvärd!

Bianca får vi se vad de säger om imorrn. Hon kanske åkte en dag närmare start förra gången också eller så?

Jag tror Åke sa i segerintervju på Åby igår att Kalle Palema var hans bästa chans imorrn. Nu kom jag på att det ju är en annan Palema-häst med också och jag kan ha blandat ihop men jag tror det var Kalle. Jag undrar om inte det loppet är närapå helstängt på Kalle och Goober...

Har för mig det var Victor Palema som han lanserade som sin bästa chans imorgon - men även jag kan ha fel...

Men vinner inte Marshland guld - för inte släpper Örjan spets med denna - varför skulle han... SH har en start innanför pälsen på dryga ett och ett halvt år - har inte visat något sedan Elitloppet 09 - här tror jag ni är ute och cyklar! Bygger ni detta på att ni tror att Ludde tokladdar...?

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat