Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-11, 17:14   #33
kallekula

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
24/11 från spår 1 var minst startseg på en startvolt med fyra tröga hästar, tappade halv längd till 82oddsare men höll spets.
10/11 tappstart från spår 2 på tillägg med Per Lennartsson. Trögt intryck från start.
5/7 lyckades hon hålla spets medhjälp av kurvan och släppte sedan och hoppade kort därefter bort sig. Hyfsat snabb ut då.
21/4 snabbast ut från innerspår på tillägg, detta är det kvickaste jag sett henne öppna.
28/1-10 Snygg bortvändning av Claes Sjöström i volten, kom iväg klart först mot stillastående klåpare till kuskar, ser lite märkligt ut. Även här tar det dock en stund innan hon travar in sig och släpper en halv längd till 3:an i detta fall.

Mitt samlade intryck från dessa starter är dock att Joakim Sandkvist ganska enkelt tar sig förbi från start. Dock får jag hålla med om att hon är en av de snabbare från start bakom 6:an och kanske slipper tappa så mycket som jag först trodde från start. Notabelt är oxå att hon haft innerspår då hon spetsat och sluppit ta längd på annan häst, tuffare nu från spår 3.
Noterar att spelarservice har denna som sitt drag och antar att det är deras spetshäst (?). Har för mig att du har deras tips så du kanske vet om det är så. Hur som helst kommer jag ranka upp henne lite men tror fortfarande det blir svårt då hon är lite för enkel jämfört med vissa tilläggshästar ffa. Dessutom tror jag inte att Sandkvist är villig att släppa till duktiga Jennifer.
Nåja, imorgon vid denna tid vet vi vem som spetsade.
Sade aldrig att hon skulle spetsa, men hon tappar inte om felfri. Tror också på 6 till spets
kallekula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat