Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-11, 22:23   #767
fuzzy_
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Whitelight Visa inlägg
Det här är en gammal berättelse och den är fel på flera sätt.Det finns absolut inget bevis att jag vinner runt 50% om jag singlar slant 1000 gånger. Inte ens 10 000 gånger eller mer, det är bara en myt. *Rekommenderar en bok av matematikprofessorn Allan Guts som pratar just om detta.
En gång för några år sedan ville jag testa det här och lyckades att singla slant 500 gånger. Valde kronan hela tiden.Det var rätt jobbigt,kan man säga. Vad fick jag för resultat? Något nära 250-250? Nix. Jag vann 198 gånger och förlorade 302 gånger. Med andra ord vann jag bara i 40% och förlorade i 60% försök. Det är stor skillnad, 20%.
Och 500 gånger att singla slant motsvarar 500 singel spel på över/under eller hur?
Det är nummer ett och nummer två-man kan inte jämföra något så enkelt som att singla slant med betting på sportmatcher. Det är som att blanda ihop äpplen och päron,helt galet.
Och därför är återbetalningen på 97% skit bra, för de flesta spelbolag har ju den mellan 90-94.
Testa oändligheten och återkom sen..
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+10)
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat