Fick ett spel matchat bara och det var väl tur det, då det sköts uselt på samtliga mina idéer. Att Boeuf går in och skjuter tre bom på andra liggande finns ju inte. Där avgjordes det hela i H2H mot Sednev. Efter det gav Boeuf upp jakten för en bra placering och körde bara runt loppet som en träningsrunda. På bägge stående skjuter han fyra träff i rad innan missen kommen på sista skottet. Jag får ta nya tag och hitta något värde till damloppet istället. Tycker annars det är mycket stolpe ut för mig just nu, nära men det hjälper ju inte.
Först tappar Estudientes 2-0 till 2-1 i 90:e minuten, vilket gjorde att två vinnande spel blev förlustspel istället. Nattens match med Necaxa blev det 1-0 istället för 2-0 som jag gick på och nu blev det 2-1 till United istället för att City vann med dessa siffror. Visst, det är inte jättenära men det känns som jag är där och trampar men hamnar fel på det. Men visst, jag kan inte deppa ihop för att en del spel inte sitter just nu, det kommer ge resultat på sikt åtminstone.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|