Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-13, 15:30   #94
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Som vanligt kommer jag upp sent om dagarna och har inte så mycket tid att analysera skidskyttet men samtidigt så är det en del åkare som lämnar återbud och i dag startar t ex inte Tcherezov.

Lite spontana tankar så tror jag Fourcade har störst möjligheter att vinna i dag men oddset känns inte så lockande men samtidigt hittar jag inte så mycket där bakom som egentligen kan hota. Bergman och Slesinger verkar ha bra form så mina vinnarspel kommer centreras till dessa tre herrar. Utöver det så har jag redan lagt ett H2H mellan Slesinger och Sumann och där ser jag värde i Slesinger till 1.97 då han hittat riktigt bra form just nu här i Fort Kent.

De snabba åkarna som skjuter lite sämre har inte samma fördel i masstart då de har svårt att komma loss och de får inte samma tid tillgodo som i individuell start. Jag försöker leta lite skrällar till topp 3 också men just nu hittar jag inget alls av intresse. Jag återgår till att studera startlistorna och oddsen och återkommer ifall jag springer på något intressant.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng