Just nu är jag riktigt glad på många olika sätt. Dels vinner Köln hemma som jag hade som rek tidigare i veckan och de gör det på ett säkert sätt och segersiffrorna blir 4-2 mot Mainz. Jag hoppas det var fler än två som ryggade denna för återigen visade sig att form och statistik i kombination ör starka saker inom idrott. Min hjälte Podolski gör dessutom två mål och jag gläds åt honom. Det är stort att välja att spela för sitt Köln då han har sitt hjärta där istället för att vara i Bayern München. Det är så stort att det är större än att vinna Champions League. Jag tycker det är komiskt och patetiskt av spelre som Torres, Zlatan och övriga som väljer att byta klubb för att de vill vinna Champions League. Jag hoppas innerligt att Zlatan aldrig lyckas vinna det och det var så underbart att se Inter vinna den titeln efter att Zlatan lämnade - just för att vinna den pokalen.
Mitt spel går riktigt fint just nu också och det mesta sitter men det kan vända snabbt men jag får vara nöjd med det som sitter nu och sen jobba vidare uppåt. Skidskyttet i dag vad gäller herrarnas masstart gick riktigt bra. Fourcade vann och Slesinger var före Sumann i mål så det var 100% utdelning där. Hade även ett försök att få Birnbacher som topp 3 men ville ha 15 i odds men kunde endast få 11, den killen kom sen fyra och det var på ett sätt tur att det inte matchades men jag var återigen rätt i mina analyser och idéer. Självförtroendet på topp med andra ord och snart är det dags för damernas skidskytte. Jag ska försöka att inte bli övermodig nu utan fortsätta jobba vidare på samma sätt som jag hittills gjort. Jag ska försöka få till en liten snabb uppdatering innan det är dags för start om exakt 45 minuter. Men dagens spel och bedrift är Köln. Sa jag att jag var glad?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|