En snabb uppdatering angående skidskyttet för damerna i dag. Hitzer kommer på sjunde plats och det var väl ett godkänt spel men inte ens fullt skytte för henne hade räckt till pallen i dag. Domracheva är jag riktigt nöjd med och skjuter endast en bom i dag, men det räckte inte då Neuner sköt samma resultat. Jag är dock lite irriterad på mig själv att jag inte får in ett livespel på Neuner, oddset var 2.4 och jag vill ha 2.7, sen sänker jag det till 2.4 men då var det 2.38 som gällde och jag sänker än en gång men då gäller 2.36, sänker en sista gång men hinner inte likväl. Det är väl sådan jag får ta, ibland sparar jag en förlust på samma försök. ACO Zidek var klart före Sleptsova som fortsätter skjuta bedrövligt och jag är sur nu, för jag var alldeles för lat att sätta in mer cash på Pinnacle och det jag hade där var redan i spel, samt var inte herrarnas skidskytte rättat så jag hade endast 8.75€ i spel på Zidek istället för tilltänkta 15, men jag ska inte klaga, dagen har varit toppen och om en timme så är det brasiliansk fotboll. Jag tänker inte jaga så mycket spel i kväll men dyker något intressant upp så får jag gå in med en satsning. Till sist blev tyskorna farliga igen, de höll ihop skyttet. Dubbelt svart-rött-gult på pallen! Dagens besvikelse är stabile Gregorin som sköt hela fem bom i dag, minst fyra för mycket för henne anser jag, åtminstone tre.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|