Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-14, 16:55   #15
RedX
 
RedXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 165
Sharp$: 201

Kryssa lugnt
Stats: 10 - 10 - 0
ROI: 208.55%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Det går inte att tro att ett publikt forum som är öppet för alla enbart ska innehålla kvalitetsinlägg. Man får ta det goda med det onda helt enkelt och antingen se till att göra egna kompletterande analyser/efterforskningar till de rekar som finns eller skapa ett slutet nätverk av cappare som har de egenskaper man eftersträvar. Samtliga bettingforum jag känner till lider av samma "problem", dvs att det finns många mindre duktiga cappare som slänger ur sig rekar till höger och vänster. Det ligger i sakens natur och jag tror inte att det går att göra något åt det.

Jag kan hålla med om att det finns en stor förbättringspotential beträffande vissa aspekter av forumet, men vad är alternativet? Alla måste vi börja någonstans och om man inte gillar de rekar som en viss användare slänger ur sig kan man alltid trösta sig med att det inte finns något krav på att läsa dem.

Jag tror att en bättre approach vore att välkomna nya skribenter/rekare och komma med konstruktiv kritik kring deras rekar. Vad är bra och vad är mindre bra? Uppmuntra en diskussion kring rekarna i stället för att irritera dig på dem.
__________________
Kryssa lugnt:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
RedX är inte uppkopplad   Ge poäng