Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-02, 14:31   #55
Kiwid10
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Det skulle jag tycka vara ganska dumt av Caps, Semin är ju en liknande, om än kanske lite sämre, men även yngre spelare. Dessutom har han bra kemi med Ovie, där han vet att han är den andra stjärnan, vi vet ju alla hur det går när ryssar ska dela på att vara bäst.

Ja, det är relativt målglatt, men det var det att du skrev att dem inte prioritera defensiven, vilket dem ju faktiskt gjorde sen att dem även är bra framåt ledde ju till att dem kom ändå till SC final då. Men kommer man 9a i målligan då lär man vara rätt tajt bakåt för att komma till final

Ok, nä det avgör du ju själv såklart, ditt tycke har jag ingen inverkan på
Mm, traden var väl kanske inte heldum då dem behöver mer power framåt i Calgary och strappar fortfarande backar som Bouwmeister, Sarich och Regehr, så dem är ju inte helt ute å cyklar, men en bra Phaneuf är ju topp 2 iaf.

Mm, det håller jag med om, men dem har ju Iginla och t.ex. Tanguay, produktiva spelare, men som behöver lite tryck bakifrån nu, för dem har varit ensamma om att producera för länge. Jokinen har inte varit nån jättehit i år, och är dessutom gammal, Hagman och Stajan är 2 till produktiva spelare som kan ge tyngd även i PP.

Om jag nånsin tar illa upp av att ngn har en annan åsikt så får ni banna mej

det roligaste som finns är ju att argumentera?
Sant ..
Dock så spelar Tanguay i Tampa för tillfället, han lämnade Flames för 2 säsonger sedan...
Sedan är Olli Jokinen bara ett år äldre än Hagman, som fyller 31 i år..
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat