Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-14, 23:39   #98
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Att diskutera med idioter får det vara slut med för min del nu. Det går inte, det förstår inte. Problemet är väl att jag blir mer anti mot samtliga och det kan kännas tråkigt men jag får jobba med mig själv på den biten. Känslan just nu är iaf att jag kommer skriva här i min speldagbok så att jag fortsätter utveckla mitt eget spel samt fortsätta bokföra. För i hemmets lugna vrå slipper jag alla som jag inte orkar med, men på internet är det ofrånkomligt att springa in i dessa. Det tråkiga är att jag som person blir mindre öppen och givande mot andra men som sagt så är det väl saker jag får jobba med. Som sagt så får jag vara bättre på att direkt skala väck folk från framtida eventuella nätverk. Sen får jag se vad som återstår och där det finns något gemensamt.

Har varit relativt lugna speldagar på sistone och det känns som jag behöver lägga in lite helt spelfria tider i mitt liv. Lätt hänt att det blir en börda annars istället för ett roligt projekt. Dagens matcher var annars extremt svängiga där Oskarshamn räddade ena spelet genom att vända stort underläge men ändå vinna bekvämt. Tvärtom var det för Dalen som hade ledningen inför sista perioden men klappade ihop fullständigt.

Får spendera lite tid till att gå igenom veckans matcher redan nu känner jag för att se var jag kan hitta lite smultron. Ångrar dock att jag totalt glömde bort underspelet på Fulham - Chelsea i kväll, men det jämnar väl ut sig någorlunda. Dock kommer jag få skidskytteabstinens snart känner jag, men jag får se fram emot VM helt enkelt.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng