lol är väl det minsta jag kan säga om basketmatchen mellan Houston och Denver. 65 poäng är max de får gå in och göra i sista quartern men de lyckas med att göra 67 poäng, så istället för plus 30 så blir det plus 12 ifall nu inte Calgary på ett ännu mer mirakulöst sätt lyckas tappa sin 5-0 ledning efter första perioden. Spelen var annars bra i kväll tycker jag men det blev endast en push på U5 mellan Phoenix och Washington, men de hade 0-0 efter första så jag var väl rätt ute där åtminstone.
Morgondagen består i att få en kamrat att komma igång med ett seriöst spelande så jag hoppas han nu förstår vad det är han ger sig in i. Jag får väl skriva ner ett tiotal regler som han alltid måste läsa igenom typ, annars är väl risken att det går åt skogen för honom. Jag får bli farsan Baloo helt enkelt.
Det enda som just nu verkar gå snett med spelandet är dessa högre insatser. Inte för att de är många unit men de ligger ändå över medel just nu. Hamnar på något sätt lite fel där, men jag får hoppas det är tillfälligt. Har snart fått ihop 1000 euro och då har jag planer att gå över till mina nya regler och köra med ett nytt sheet också. Dock vill jag ha fixat min ena bonus som just nu är låst och det tar nog ytterligare en tio dagar innan den är fixad, men det finns ingen anledning att jäkta även om det är inspirerande att få en nystart med sitt spelande.
Två spel lagda till morgondagens NHL. Jag kunde inte motstå följande spel då jag tycker oddsen var lockande. Det kommer bli jämna matcher och jag har det lilla esset i rockärmen ifall San José Sharks har ledningen med ett mot slutet att det andra kan komma i tom kasse. Men Predators har hyfsad form så det kan sluta lite hur som helst men oddset talade för spel. Borde dock bli målsnålt och det vet jag inte om det är en fördel eller nackdel faktiskt. Edmonton är inget vidare bra lag och visst har de hemmaplan men det kan vara avgjort tidigare detta än i slutminuterna.
| 2011-02-16 02:05 | NHL | Nashville Predators vs San José Sharks |
-1.5 |
FT+OT |
12 |
3.540 |
| 2011-02-15 20:45 | League Two | Bury vs Chesterfield UNDER |
U 2.5 |
FT |
15 |
1.869 |