Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-15, 07:45   #100
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Efter ett par timmars genomgång så har jag fått lagt ett antal spel till i morgon. Det känns nästan lite väl mycket men insatserna är förhållandevis låga och det känns som de flesta spelen är riktigt bra. Men det spelet som jag fastnat mest för just nu är följande.

2011-02-15 20:45Conference LeagueWrexham vs Crawley Town 0. -0.5 FT 20 2.410

De möttes så sent som i lördags och då hade Wrexham ledningen med 2-0 på bortaplan men tappade ändå matchen. Enligt statistiken i år så hade det varit en skräll ifall Wrexham hade tagit segern men nu vänds statistiken plötsligt till Wrexhams fördel. Förutom detta så hade Wrexham hela sju segrar i rad innan de alltså tappade sin ledning sist. Jag har även lagt ett bet på att Wrexham gör första målet till drygt två i odds. Förra säsongen vann hemmalaget bägge matcherna när de möttes, samt höll nollan. Oddsen är klart motiverade att syna här. Sen kan jag ju få drömma om att Crawley Town har tankarna på mötet med Manchester United på lördag istället, inte för att de lägger kraften där men hur ofta får Crawley Town möta ett sådant storlag i en tävlingsmatch? Är de människor kommer de underprestera mot Wrexham.

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-16 klockan 00:20.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng