Citat:
Ursprungligen postat av KP
Vi försöker komma på en smidig lösning för detta. Frågan är bara hur.
En helt separat dagboksavdelning kanske kan vara något där ni även när ni har någon rek på G skapar en tråd med REK prefixet. hmm brainstorma på!
Ps. Du kan filtrera avdelningarna efter prefix endast tills vidare, du väljer visa endast de med en viss Prefix så filtreras resten bort.
|
En separat avdelning som helt enkelt heter "Dagböcker" eller liknande, utan några andra trådar där överhuvudtaget kanske?
Ett annat problem som finns som dock är svårt att kontrollera är hur det ser ut vid sektionen för service plays. Jag tror ni vet hur den sektionen ser ut på SBR, ett jävla helvete, över hälften av trådarna har spel rekade av förlorande cappers. De vinnande åker snabbt bak till sida 2. Detta leder till att de som inte har alltför stor koll på vilka som är bra eller inte förstår nada. De kommer då skapa trådar där de frågar vem de ska rygga. Det är precis så det ser ut på SBR, och det är skit.
Om syftet med en sida är att ha en högkvalitativ sida alla där ska vinna skulle jag rekommendera att man helt enkelt bara får posta picks från vinnande cappers. Om folk måste sitta och sortera ut de få guldkornen bland all skit tappar ju sidan all möjlig kvalitet. Hoppas du förstår vad jag menar, skulle bara vara tråkigt om forumet till 90% skulle bestå av rekar från cappers som sätter mindre än 40%.
Edit: Såg precis att du gjort precis som jag menar i tråden för länkar till spelbloggar. Att förlorande bloggar inte accepteras så att inte tråden fylls med skit. Precis så jag menar.