Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-15, 19:31   #103
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Irriterande att jag inte hittade en bookie som erbjöd spel på FC Köpenhamn mot Rosenborg. Nu vet jag förvisso inte vad oddsen kan ha varit men det kändes väldigt mycket som en hemmaseger då Köpenhamn nog vill prestera bra inför mötet med Chelsea. Ledning där med 2-0 i halvtid men jag får sluta titta på sådant när spelen inte är lagda.

Just nu ser jag en riktigt tråkig match mellan Thessaloniki och Man City. Det har blivit lite bättre och ett par chanser har skapats på slutet men det känns väldigt mycket som 0-0, men spelade live på 1-0 istället då nio i odds kändes för högt så som matchen ser ut. Det känns som att blir det något mål är det 50/50 vilket lag som gör det och ett mer rätt odds på 1-0 vore drygt sex tycker jag.

Nu är det bara drygt timmen kvar till det brakar loss med spelen i kväll. Jag får hoppas på lite marginaler på min sida i dag helt enkelt. Till sist är det komiskt att läsa alla kommentarer som folk har på det här forumet. Det känns mer som att det viktiga är att tycka något än att det som tycka har någon substans av värde i sig. Låt dem leka!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng