Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-15, 21:48   #106
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

En rätt pissig första halvlek i de flesta matcher faktiskt men jag ger inte upp och det finsn några hyfsade chanser tycker jag. Newcastle leder i halvtid men nu slåss hjärta mot hjärna i andra halvlek då jag håller på Newcastle men mitt spel sitter ifall det blir en oavgjord match. På något sätt hade det varit skönare att haft en 0-3 seger i matchen för då vet jag vad jag hoppats på. Två underspel har det redan blivit mål i första halvlek men jag anser ändå att bägge dessa har hyfsade chanser fortfarande, det är mellan Valencia och Schalke samt mellan Bury och Chesterfield. Ett överspel är redan inne och det var i matchen med Milton Keynes Dons där det redan gjorts fyra mål, så något positivt i det hela åtminstone. Dessvärre har Wrexham endast 0-0 i halvtid och detta kan bli tredje matchen i rad som jag går in relativt hårt med olika alternativ som sen blir pannkaka bara. Först Exeter, sen Dortmund och nu, nej nej nej.. det blir bra detta även om ettan i HT inte gfick in.

Milan mot Tottenham bedömde jag som att det kunde bli målrikt och jag såg faktiskt regnet som något positivt och matchen startade med bra chanser men det står 0-0 i HT och där ger jag upp mitt höga överspel. Nä, det ser ut att bli minus innan hockeyn startar i natt men jag får göra vad jag kan för att på något sätt jobb in mina matcher likväl.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng