Wrexham ser till att jag ligger klart minus under kvällen och jag blir helt förvånad ibland. När Kettering mötte Crawley efter att de skrällt i FA-cupen senast så lyckades matchen också sluta 0-0 och just nu är jag så trött på dessa mållösa matcher. Men när jag väl hittar en match att spela 0-0 så lyckas det ju sluta 1-1 istället och med facit i hand var krysset bättre som jag först tänkte men oddsen på 0-0 var klart mer motiverande så jag får stå mitt kast där. Men att Wrexham inte får in en boll kommer störa mig halva kvällen nu, och nu är det några timmars väntan till hockeyn börjar och må jag ha lite marginaler på min sida där.
Över- och underspelen satt rätt bra i dag annars men förutom det är det mycket jag irriterar mig på. Newcastle hade lite för lågt odds för att jag ville spela där, men jag kunde väl blandat in hjärtat istället för att när matchen sen är igång spela på att Newcastle ska göra fyra bollar. Ja, jag är missnöjd med detta spelet något oerhört och jag är irriterad att jag inte spelar Tottenham men jag spelar Schalke. Logiken finns inte där men jag hittade mer värde i över 4.5 mål där. Nä, till skamvrån och gråta är det dags för nu.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|