Då allting hamnar helt snett nu så har jag beslutat för att efter nattens spel införa mina nya regler och starta om från början istället för att vänta till jag har 1000 euro. Så en ny speldagbok kommer att upprättas inom kort, som kommer att skilja sig lite från den här. Mer spel kommer att presenteras i inläggen samt kommer det finnas klara och tydliga regler som gäller för varje spel. Analyserna kommer presenteras djupare och det hela kommer att bli bättre helt enkelt. Det är åtminstone min förhoppning att just spelen ska bli bättre, för jag märker att jag lagt en del usla spel på sistone.
Sen känner jag att jag måste göra något för att inte fortsätta ner, då de två senaste dagarna har varit katastrofala. Det tar på ens psyke när inget fungerar. Visst, Fiorentina mot Genoa fick under 1.5 mål men mitt överspel på Tottenhams match i går (4.5) passade med facit i hand bättre in på det andra italienska laget, Roma. För här spelade jag 0-0 vilket var så långt ifrån verkligheten jag kan komma. Lägg därtill ett uselt spel såsom Rot-Weiss Erfurt hemma mot Stuttgart II där jag hela natten under min analys kom fram till att inte spela mot Stuttgart då de faktiskt har riktigt bra resultat genomgående i serien och de vann med 3-1 hemma mot R-W Erfurt. Att de inte förlorat en enda match med mer än ett mål var också tunga saker, men likväl spelar jag -0.75 på hemmalaget nu. Uselt.
Jag är dock fullt medveten om att svackor kommer och att spel inte kommer sitta hur bra de än är men som jag skrev ovan är risken att jag tar ännu fler dåliga beslut ifall jag inte får en nystart genast eftersom detta legat i startgroparna ett tag. Så ifall det är några som läser här och följer det jag skriver så är ni välkomna till min nya, fräscha speldagbok - en bättre plats helt enkelt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|