Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-16, 23:13   #65
Haltmathe
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1768


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
Har aldrig bett någon att rygga mig. Återigen sry om jag skrev något som upprörde folk, ska inte skriva att jag gått jättebra någon enstaka gång(är ju inte så att jag gör det varje dag, var första gången), för det går visst inte för sig på den här sidan. Själv hade jag sagt att de var skitkul om det hade gått bra för någon av er, jag förstår inte problemet som verkar ha uppstått, men det verkar vara ett stort problem här.

Lycka till i framtiden med dina spel papak, om jag nu var noob och kopierade spel skulle jag börja med att göra de från nån med högre ROI än Holms. Du är inte den enda som kan NBA i det här landet. Europa-basket har jag ingen koll på, men NBA kan jag rätt bra..

Hur som helst, sry om någon blev upprörd för att jag skrev att det gick bra för mig på superbowl, då ska jag inte säga hur de gått de här året..
Vilka JÄVLA problem vissa här måste ha som blir sura på sån grej, fy fan.

Tack o hej för mig i den här tråden, kommer inte ens kolla i den här tråden nå mer. Någon moderator borde låst den för länge sen.

BOL alla i framtiden!
+35u!!!!! FISK!!! själv gick jag mera plus än du gjort dina 500 sensaste lir när jag lajvade lite på nattens tennis.
Sinnessjukt nog så satte jag 12 raka gameresults!!

Här är beviset Roddick-Berankis game 3 Roddick mot 30,game 4 Berankis mot 0,game 6 Roddick mot 0,Game 7 Berankis mot 40,game 8 Berankis break mot 15 21ggr pengarna!!!,game 9 Berankis mot 0,game 10 Roddick mot 15.... näe nu orkar jag inte skriva fler. plussade iaf 945 units.
hmm undrar om jag ska starta ett sheet.

Aja hoppas ingen blir sur nu.

BOL allihopa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
papak (+2)
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng