Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-17, 20:10   #1
Badass
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

2011-02-17 Montana D.K - Roc Bourbon (Trav)

Datum: 2011-02-17
Tid: 20:58
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Montana D.K - Roc Bourbon

Spel: Montana D.K 1
Insats: 3
Odds: 2.05
Bolag: Expekt

Motivering:
Här möts Montana D.K och Roc Bourbon. Det var länge sedan RB gjorde någon glad och här är denne helt klart fel som favorit - skulle inte Björn kört skulle oddsen vara helt annorlunda... Björn Goop är självfallet en otroligt mycket bättre kusk än Staffan Nilsson som i mitt tycke är en riktigt dålig dito.

Läge och form talar dock starkt för Montana D.K i denna H2H! Kommer bara Staffan N. i väg från start med sin otroligt travsäkre springare så skall denne vara väldigt svår att nå för RB...!

RB har varit riktigt dålig i de två sista starterna och har dessutom varit struken för hälta inför en tilltänkt start den 4/2. Montana D.K har inte heller visat någon sprudlande form men ändock klart bättre än sin motståndare...

Denna fight, under rådande premisser, skulle jag värdera till att Montana D.K vinner runt 6/10 - med lite säkerhetsmarginal så skulle detta innebära att oddsen skulle vara minst de omvända!

Här är oddsen lagda på enbart kusken och det är helt fel då ekipaget även brottas med ett innerspår på tillägg - häxläge således...

Nej, här spelas Montana D.K, 3 units till 2.05 (spelbart ned till runt 1.85, enligt mitt tycke).

Lycka till om någon följer...

/Badass

Senast redigerad av Badass den 2011-02-17 klockan 20:13.
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat