Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-17, 23:14   #17
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Summering kvällens spel

Vad ska jag säga? Det börjar med att alla marginaler är mot mig i samtliga fyra spel. I halvtid såg det toppen ut och det kändes som att det skulle bli ett fint plus och när det endast återstod runt en kvart skulle det bli grönt. Nu får jag två push och två röda i de sista minuterna - och det känns fruktansvärt.

Young Boys - Zenit St Petersburg
Det ryska laget tar ledningen i matchen och det resultatet står sig till halvtid. Jag har alltså ett mål att gå på för att sätta mitt underspel på tre mål. Vid två mål blir det push och det är helt ok. I detta läge tror jag inte det ska sluta så illa som det faktiskt gör. Direkt i andra halvlek kvitterar Young Boys och det var ju inte så bra vilket gör att båda mina spel inte kan gå med vinst. I 69:e minuten så för Zenit en utvisad och det känns allt annat än bra, men jag hoppas ändå att de ska kunna få med sig 1-1, men i matchens sista spark(?) så gör Young Boys mål, det som inte får hända. Det svider så mycket så jag har lust att kasta ut både det ena och andra. Jag står fast vid att mina spel likväl var bra dock.

Glasgow Rangers - Sporting Lissabon
Det står 0-0 i halvtid och mitt underspel verkar riktigt fint. Att sen Glasgow gör 1-0 var väl det bästa som kunde hända ifall det nu skulle göras mål här. Samtidigt sitter jag och irriterar mig lite att jag ändå inte valde att spela 1-0 till klart bättre odds. Men vad händer då? I 89:e minuten kvitterar Sporting Lissabon och mitt underspel på två mål får en push bara. Anser ändå att spelet är godkänt.

Sevilla FC - FC porto
Matchen som skulle sluta kryss enligt mig. 0-0 i halvtid är ett perfekt resultat och jag kan bara hoppas att andra halvlek slutar likadant men matchbilden talade för mål och att Porto gör det första målet är också bra för mig. Visst kommer Sevilla pressa på för en kvittering och det tog inte många minuter innan det stod 1-1. Men i 85:e minuten så saboteras även detta spel när Porto gör 1-2 och efter det orkar inte Sevilla skapa mer än någon hyfsad chans på en hörna. Står fast vi att spelet var bra.

Summering
Tre mål i 85:e, 89:e och 90:e matchminuten saboterar allting i kväll. Det är så surt att jag tappar så mycket energi att jag bara vill dra ett täcke över mig. Målet Young Boys gör kommer dessutom i 90+4 så jag lovar att det finns högre makter som spelar en ett spratt ibland, det är för bra för att vi människor själva ska kunna regissera ihop något sådant. [CENSUR]
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng