Nattens spel
New York Rangers - Los Angeles Kings
I mitt tycke en jämn uppgörelse där Los Angeles har tre raka segrar, bl a borta mot Washington. New York Rangers har haft några spelfria dagar men jag väger inte in att det ska vara någon fördel utan här spelas laget som har bäst form samtidigt som de ger över två i odds.
4/10
| 2011-02-18 01:05 | NHL | New York Rangers vs Los Angeles Kings |
2 |
FT+OT |
16 |
2.150 |
Edmonton Oilers - Montreal Canadiens
Här väljer jag att spela Montreal med ett handicap på -1.5. Jag spelar inte detta för att Montreal ofta vinner med två mål, utan av den enkla anledningen att Edmonton ofta förlorar med minst två mål. Senaste tio har de förlorat med två mål eller mer, inte mindre än sex gånger. Då ser jag klart värde när oddsen är klart över tre.
4/10
| 2011-02-18 03:05 | NHL | Edmonton Oilers vs Montreal Canadiens |
-1.5 |
FT+OT |
16 |
3.370 |
Chicago Bulls - San Antonio Spurs
Jag kan ingenting om basket men likväl är jag där och plockar matcher, och med relativt gott resultat vill jag säga. San Antonio spelas här då jag snöat in på att dessa är riktigt bra. Lagen har samma form enligt senaste tio men till min nackdel har Bulls en grym hemmastatistik på 24-4. Men Spurs vann senaste mötet, visserligen hemma då, men får jag över dubbla pengarna anser jag att det är värt en insats.
4/10
| 2011-02-18 02:05 | NBA | Chicago Bulls vs San Antonio Spurs |
2 |
FT+OT |
16 |
2.070 |