Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666
En vanlig natt hade jag lagt det dubbla antalet spel. Bara att gå igenom mitt gamla sheet där jag fortfarande lägger in kommande spel, men där finns alla spel från detta året. Där ser du att jag haft långt fler spel och nu ska jag ligga på max tio spel om dagen är min tanke. Anser fortfarande att spelen ovan är tillräckligt bra för spel, med undantag för basketen där jag inte kan någonting. Så nog jobbar jag på mkin disciplin jämfört med hur det har varit, men jag måste känna mig bekväm med mina spel också. Skulle jag inte lagt dessa skulle jag bara irriterat mig. Samtidigt ger det mig än mer intresse att följa idrotterna om natten när jag ändå är uppe. I dag har jag haft sju spel jämfört med uppåt 20 en normal dag. Men jag förstår din poäng och tackar för din synpunkt!
|
Ingen, jag menar INGEN klarar av att hålla ett snitt på mer än möjligtvis 3-5/dag (kvalitetsdrag) av rekar och detta är högt sagt...! Du kan inte mena att du skall ligga på ca. 10 spel/dag - det kommer aldrig hålla! ALDRIG!!!
Ge upp denna dröm och lägg möjligtvis tre (högst) per dag - i alla fall till att börja med! Vad får dig att tro att du kan slå oddsen?
EDIT: Vad fan säger jag - inte ens ETT drag/dag (kvalitetsdrag/dag) kan man finna, i snitt om man har tur...!
Jag vill att du skall lyckas men du kommer aldrig göra detta med dessa krav!
/Badass