Citat:
Ursprungligen postat av Badass
Ingen, jag menar INGEN klarar av att hålla ett snitt på mer än möjligtvis 3-5/dag (kvalitetsdrag) av rekar och detta är högt sagt...! Du kan inte mena att du skall ligga på ca. 10 spel/dag - det kommer aldrig hålla! ALDRIG!!!
Ge upp denna dröm och lägg möjligtvis tre (högst) per dag - i alla fall till att börja med! Vad får dig att tro att du kan slå oddsen?
Jag vill att du skall lyckas men du kommer aldrig göra detta med dessa krav!
/Badass
|
Jag förstår vad du menar men det finns olika sätt jag ser det hela på.
Antingen spelar jag med 20¤ av min bankrulle på de matcher där jag verkligen ser riktigt fina värde, då pratar vi max 10 spel i månaden men jag anser att dels är detta för riskabelt samt genererar det inte pengar i den utsträckning som jag vill.
Det andra är att spela disciplinerat med de spel jag ser värde vare dag, och då spela allt där jag inte har ett avdrag med felmarginal.
Vidare har jag det du säger och då ligger jag på mellan noll och fem spel om dagen beroende på utbud och vad jag hittar.
Det jag just nu kör är något mellanting. Jag försöker se värde i allt men lurar mig säkert många gånger. Dock har det varit relativt lyckosamt hittills och vill inte avbryta tvärt och inte lägga de spel som jag faktiskt finner. Redan nu kastar jag bort ett flertal spel som jag finner värde på men där jag inte har värde med en ev felmarginal.
Samtidigt är detta en resa för mig där jag måste hitta mitt sätt att spela på sikt, hur det ser ut vet jag inte i dag. Därför är jag tacksam för alla synpunkter och jag väger in det du säger, för jag anser att du har rätt men det betyder inte med automatik att det blir fel att göra det jag gör i dag.
Spelen som jag lägger här i speldagboken ska inte ses som några rekar egentligen. Rekar kommer jag alltid ha riktigt fina värde på och de kommer alltid presenteras bland övriga rekar på förstasidan.
Jag har dock höga tankar om mig själv och tror jag kan slå alla odds

Men jag spelar om natten dels för att ha något att följa samt utveckla mig själv. Normalt borde jag inte spela på några idrotter från Nordamerika. Men det är jag för svag för dessvärre. Hittills tror jag det har gått rätt bra dock. Men jag är medveten om att det kan bli fall också och jag kommer hela tiden utvärdera och se vad som kan göras annorlunda.