Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666
Den ska hjälpa mig med regler och disciplin.
Tanken är att alla spel ska presenteras i mina inlägg med mer fakta om varje spel.
Men det kommer även finnas andra spel här ibland. Finner jag värde spelar jag.
Rovfisken rekar och har idéer inom
Rovfiskens regler
-Att strikt följa min unitplan som kommer att vara från 1-10, där varje unit är 0.5% av bankrullen. "Bankrullen" uppdateras med jämna mellanrum vid behov.
4u
-Standardbet med liten edge
-Odds från 1.60
|
Citat:
Chicago Bulls - San Antonio Spurs
Jag kan ingenting om basket men likväl är jag där och plockar matcher, och med relativt gott resultat vill jag säga. San Antonio spelas här då jag snöat in på att dessa är riktigt bra. Lagen har samma form enligt senaste tio men till min nackdel har Bulls en grym hemmastatistik på 24-4. Men Spurs vann senaste mötet, visserligen hemma då, men får jag över dubbla pengarna anser jag att det är värt en insats. 4/10
| 2011-02-18 02:05 | NBA | Chicago Bulls vs San Antonio Spurs |
2 |
FT+OT |
16 |
2.070 |
|
Nu blir jag lite fundersam här, jag hittar inte basket (NBA) i den lista där du skrivit vad du rekar och har ideér inom men likväl kommer det ett spel från "over there". Du skriver så att om du finner värde så spelar du. Då har jag en fråga baserat på vad du skrivit i texten om Spurs@Bulls, om du inte kan något om basket hur kan du då veta om det finns eventuellt EV+ i att spela Spurs inatt?
Och till på köpet så "vågar" du trycka in ett standardbet (4u = 2%) på ett spel som du inte har en aning om det är bra eller icke.
Citat:
Men jag spelar om natten dels för att ha något att följa samt utveckla mig själv. Normalt borde jag inte spela på några idrotter från Nordamerika. Men det är jag för svag för dessvärre. Hittills tror jag det har gått rätt bra dock.
|
Det jag fetat i första meningen är väldigt, väldigt farliga tankar att ha. Det går väldigt ofta överstyr och man tappar kontrollen över sådana spel.
Att det har gått bra, och det grundar du på hur stort sample då?