Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-18, 03:58   #31
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Badass, är det förbjudet att spela efter att man förlorat? Är det automatiskt tilt för man spelar 2-3 timmar efter man förlorat lite på några fotbollsmatcher eller är det bara så det fungerar för dig? Han har ju redan sagt att han kommer ha en hel del spel i dagboken så tagga ner lite!

Hur menar du att man inte ens kan hitta 1 spel om dagen i snitt som man har värde på? Om man berör flera sporter så finns det ju 100-tals matcher om dagen och det är säkert bra värde på en hel del av dem. Skulle man sen leta rätt på 1 spel av värde på dessa 100 så är det svårare än att hitta 3 rätt av 5 som det är värde på eller liknande. Om man som dig inte tror att man kan slå oddsen så lär man nog byta bransch.

Tycker det ska bli roligt att följa det här och jag hoppas det går bra för dig för annars kan man verkligen undra om det är värt att lägga ner den enorma tid som du verkar lägga på det här. Vad jag har förstått så har din frispråkiga och kanske aningen aggresiva stil gått många på nerverna och du har stött dig med lite fel människor vilket kan göra att du får jobba i stark motvind innan folk fattar tycke för dig och du lär nog visa strålande resultat för att få dessa människor intresserade av dig alls, annars kommer de lassa skit med hjullastare över dig om du gör bort dig. Det hade nog varit smartare att haft en mer ödmjuk approach!

Det känns lite som en blogg med lite mer än spel och visst det är ju din tråd så du får väl göra vad du vill med den men jag skulle lägga mer fokus på spelen och prata mindre (inget) om min hyra eller hur många öl jag dricker=)! Om inte så har jag ett tips, ät mycket frukt och grönt, det är skkiiiit bra vettu (tips från blondinbella)

Simma lugnt hajjpojken och lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)

Senast redigerad av Lazlo den 2011-02-18 klockan 04:14.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng