Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-18, 05:33   #32
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Uppdatering nattens spel

New York Rangers - Los Angeles
Ett avgörande på straffar efter att lagen följt varandra åt hela matchen. Känner ändå att ett spel på över två i odds var ett motiverat lir. Nu blev det slantsingling men hur matchen såg ut så kändes det som Kings var bäst i starten medan Rangers var mer stabila i slutet. Jobbigt att förlora på marginalen igen efter den tunga kvällen.

Chicago Bulls - San Antonio Spurs
Här gör jag en tabbe och lirar hela fyra unit iställer för två som borde varit det normala men jag hade varit imponerad ifall jag inte begått några fel alls. Bulls äger matchen från start till slut och det var väl endast i tredje kvarten som Spurs kändes som starka och kunde utmana. Jag borde inte lagt ett bet utan istället ryggat och följt det.

Edmonton Oilers - Montreal Canadiens
Ja, Montreal verkade inte starka nog att plocka ner Edmonton och lite före slutet så ligger de under med två puckar istället för att haft ledningen med detta. Kanske värderade jag spelet felaktigt och la för mycket vikt på att Edmonton ofta förlorar med två puckar. Men jag vidhåller dock att spelet var motiverat till det oddset.

Phoenix Suns - Dallas Mavericks
Här ryggar jag ett spel på Dallas, dock tar jag -2 för att väga upp oddset lite. Enligt min mening så slutar så få matcher med ett poängs marginal att -2 känns lika bra som att ha spelat den rak inklusive förlängning. Jag hoppas det här spelet har värde i sig, och att det sitter för det kan behövas efter den här dagen. 4/10
2011-02-18 04:35NBAPhoenix Suns vs Dallas Mavericks -2 FT+OT 16 1.980

San José Sharks - Washington Capitals
Efter att ha snackat en del i chatten om den här matchen så kändes överspel till runt 2.30 i odds som värde. Sharks hade fem raka över på hemmaplan och de har en stark offensiv. Dock har Sharks sex raka under men samtliga dessa har varit på bortais och mot Capitals brukar det vara målsnålt men efter vägande fram och tillbaka kändes spel över 5.5 som rätt ändå. Dock sker ett stort misstag när spelet ska läggas. Tydligen hamnade jag efter att ha studerat oddsen ett tag på Sharks -1.5 och det var det spelet som matchades. Ett uselt spel till det oddset men nu är det bara att jobba in detta. 4/10
2011-02-18 04:35NHLSan José Sharks vs Washington Capitals LIVE -1.5 FT 16 2.330

Tiltvarning
Vissa dagar känns allting perfekt medan andra så känns det som att helvetet har spridit sig på jorden. I dag känns det som det senare, dels pga att samtliga marginaler har varit mot mig, sen lyckas jag lägga ett felaktigt spel ovanpå allt. Det positiva i det hela är väl att det inte kommit några tiltspel men känslan finns där. Att dunka in halva rullen på något slumpartat som ska starta nu! Men disciplin och vilja ska göra mig till en vinnare i längden.

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-20 klockan 07:22.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng