Psykbryt
För några år sen hade jag tiltat sönder efter en sån här dag. Och känslorna finns där fortfarande. Det känns lite som att få sju rätt på lotto fast tvärtom bara. Inte det att inte få något rätt alls utan något mycket svårare. Att Sharks tappar in ett mål med mindre än två minuter kvar och ännu ett spel i raden förloras i slutminuterna känns mer som en tragikomisk film än verklighet. Så nu har fem spel vänts från vinst till förlust, i rena pengar från runt 90 euro plus till 65 euro minus. Men inte nog med det, Kings förlorade på straffar och ett dåligt basketspel satt inte heller. Så fallet har varit stort och det känns inte så bra men jag får bara jobba vidare och hitta några bra dagar nu.
Det som oroar mig mest är huruvida detta påverkar mina analyser och spel i framtiden. För jag vill kunna spela som vanligt men risken vinns att tankar om feghet smyger sig in och att jag bryter mitt eget långsiktiga mönster vilket kan bli än värre. Jag hoppas jag vågar köra på som tidigare i alla fall. Sitter och letar en dubbel just nu tillsammans med Deportivo Tolima som jag tycker har ett fint odds på 1.70. Dåliga dagar har jag haft förr men ingen som skrattat lika mycket åt en men det är glömt i morgon dock. Det är bara upp på hästen igen som det sägs!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-18 klockan 19:35.
|