Citat:
Ursprungligen postat av Vlad
Visst Deportes Tolima är starka hemma men 1.75 känns lite lågt då det är derby eftersom Huila också kommer från distriktet Tolima och båda städerna Ibagué och Neiva som lagen kommer från ligger rätt nära varandra.
Tolima saknar också Df Piedrahita,Df Noguera,Df Monsalve och Mf Campaz samtidigt som Huila har varit bra i sina 2 första ligamatcher med 2 segrar och 3 mål framåt i bägge. Anfallaren Roberto Gamarra ny från Libertad som också varit skadad ska iaf vara redo för Tolima till den här matchen så det är ett plus.
Kul att någon rekar lite Sydamerika och hoppas du får in den då du verkar fått en tråkig start på ditt nya projekt,bara lite info om du undrar varför oddset stigit på Deportes Tolima. BOL!
|
Tackar! Jag kallar det inte helrekar då jag är för dåligt insatt i det. Jag följer strikt statistiken här vilket jag tycker är viktigare än en enskild spelare men nu verkar de ju sakna flera spelare men hittat en anfallare. Jag får lita på statistiken den här gången, och kanske blir det fel men det måste vända för mig snart. Haft tunga dagar och nystarten fick sig ju en smått komisk start. Den brasilianska och mexikanska fotbollen kan jag lite mer men jag är nybörjare där också. Åter igen tack för dina kommentarer!