Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-18, 18:05   #161
Moffegrev
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Aldrig hört talas om Lyle Beerbohm innan, men han blev lite av en hjälte för mig nyss och jag tänker mig honom som en Cody på meth.

Citat:
Before Lyle started his mixed martial arts career he was an accomplished wrestler in high school.[1] During his senior year he began using Methamphetamine. He subsequently spent a year in Washington State Penitentiary for drug related crimes.[1] He cites a viewing of The Ultimate Fighter while incarcerated for piquing his interest in Mixed Martial Arts.[2] There is a documentary film to be released in 2011 titled NO SUBMISSION: The Lyle "Fancy Pants" Beerbohm Story chronicling his life and fight career, including his raging six year addiction to meth, his year in prison on 8 felonies and his rise to become an undefeated world ranked mixed martial artist.

I övrigt tror jag Prater torskar, tveksamt dock om det finns så mycket värde i 1,5 på Travers.

Hmm, Ryan Couture trodde jag skulle få en can av rang för att få sitt namn promotat,men motståndaren har tydligen 2-0 (RNC i första ronden).

Kollade lite videos på Ryan och hittade fighten mot Spicuzza, där Spicuzza droppar Couture JR som har en taskig guard, och inte verkar ha ärvt käken av farsan. Visst, han verkar ha en rätt slick guard och attackerar bra därifrån med armbars och trianglar, jävligt rörliga höfter,men hans stående är riktigt usel måste jag medge.

Hans namn är hypeat och vi vet fortfarande väldigt lite om honom. Till oddset 4,4 på 5dimes tycker jag definitivt att det är värt att testa att lira emot honom.

Testar 2u på Lee Higgins @ 4,4.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat