Summering kvällens spel
Dijon FCO - Le Havre
Det blev 0-0 och första vinsten på det nya, vilket kändes skönt men även om jag tycker spelet var bra så vore det bättre att spela 0-0 samt 1-1 i matchen då det hade gett bättre odds och det stod skrivit i stjärnorna att det skulle bli en målsnål match. Så även ett underspel borde ha lagts här - dock vet jag ju inte oddsen på det nu. Jag är nöjd med spelet.
FC Utrecht - SC Heracles Almelo
Spelade ju ettan i HT/FT här vilket är ett dåligt spel och inte bara för jag har facit i hand utan för saknad av information. Utrecht ska ha saknat en del spelare i dag och oddset steg upp mot 2.60 på spelet jag gjorde. Tittar vi sen så hade jag fått runt 2 i odds på att de ska leda i HT vilket är ett bättre spel. Eller spelet är godkänt ska jag säga då Heracles är usla på bortaplan men det fanns bättre spel i matchen som jag dessvärre inte tar. Dumstrut på.
Leicester City - Bristol City
Här lägger jag ett spel på -1 på hemmalaget och här måste jag ställa mig i skamvrån 20 minuter minst. Sitter och missar viktig statistik inbördes möten mellan dessa. Majoriteten av matcherna slutar oavgjort och det måste jag väga in. Nu blir det en push med flyt men jag är riktigt missnöjd med det här spelet. Sånt här får inte hända ifall jag ska vara en vinnande spelare, men nu är misstaget gjort och det gäller att blicka framåt.
Återigen så faller det mål i slutminuterna som fäller mig från grönt till rött och jag är riktigt trött på detta nu. Men sådant här ska ju jämna ut sig i långa loppet, men jag är i behov av en flytstreak redan nu. Jag tappar självförtroende snabbt men det tar tid att bygga upp oftast. Hade smakat fågel med en 4-0 i natt på mina spel. Kan jag få önska det tomten?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|