Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-19, 00:18   #48
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Nattens spel på NHL

Jag kan inte tveka och inte våga köra på det jag tror på bara för att starten har blivit dålig. En del dåliga spel har jag dock lagt men det mesta är jag nöjd med och i nattens ishockey anser jag att det mesta är bra spel. Jag är tveksam på ett spel men väljer att följa min känsla där. Jag har endast 37 spel (bortsett från hcp-spel) på NHL hittills men har 130% i ROI och därför tänker jag inte sitta på läktaren utan vara delaktig på plan i nattens matcher. Varför jag fortsätter dunka in med -1.5 är för att jag vill se om det verkligen är usla spel i långa loppet eller om jag enbart haft oflyt och en svacka där också.

Ottawa Senastors - Boston Bruins
Senastors släpper stundtals in mycket mål vilket öppnar upp för att Boston kan vinna detta med flera mål. Boston kan både vinna och förlora med ett par mål känns det som men jag valde att spela Boston och då kan jag lika gärna kliva in på att de ska vinna med två mål minimum. 4/10
2011-02-19 01:35NHLOttawa Senastors vs Boston Bruins -1.5 FT 16 2.700

Florida Panthers - Detroit Red Wings
En match som jag svängde fram och tillbaka i faktiskt. Sen inser jag att Detroit är det bästa laget och jag kan inte spela mot dem enbart för att de svikit mig tidigare och om jag ska spela seger för Detroit kliver jag in med hcp-spel här. De har tre raka segrar med minst två mål och jag får hoppas inte trenden vänder nu. 4/10
2011-02-19 01:35NHLFlorida Panthers vs Detroit Red Wings -1.5 FT 16 3.320

Buffalo Sabres - St Louis Blues
En match som jag efter mycket tvekan väljer att spela Buffalo fastän jag läste att Blues har 12-2 i matcher på Buffalo. Så detta är jag mycket osäker på men jag väljer att blunda för statistiken och tittar på form först och främst. Egentligen en slantsingling detta anser jag men väljer att köra på -1.5 likväl. Oddset var för lågt utan att spela med hcp och på de sex senaste har de slagit Toronto och Tampa Bay med fyra respektive tre mål. Jag borde inte lagt detta spelet känner jag men lagt är lagt och det finns saker som talar för Buffalo även om jag inte spelar med marginal. 4/10
2011-02-19 01:35NHLBuffalo Sabres vs St Louis Blues -1.5 FT 16 3.260

Minnesota Wild - Anaheim Ducks
Anser att Anaheim är snäppet bättre och har gjort det bra mot starkt motstånd på slutet. Känns som en slantsingling med tanke på bortais, och då valde jag spel på oddset över två. Minnesota med två raka nederlag ger mig mer energi för att se värde. 4/10
2011-02-19 02:05NHLMinnesota Wild vs Anaheim Ducks 2 FT+OT 16 2.050

Chicago Blackhawks - Colombus Blue Jackets
Det känns klart jämnare mellan dessa två lag än vad oddset pekar på och jag är nöjd ifall Blue Jackets vinner 40% av dessa matcher men jag tror t o m att de kan vinna ytterligare några procent så här spelar jag doggen fastän det är bortais. Båda lagen har helt ok form resultatmässigt och även om Chicago vann med tre mål senast så känns 2.62 för högt satt. 4/10
2011-02-19 02:35NHLChicago Blackhawks vs Colombus Blue Jackets 2 FT+OT 16 2.630

New Jersey Devils - New York Rangers
De har mötts fyra gånger den här säsongen och det har blivit 3,4,4 och 5 mål i dessa. Då kan jag inte blunda ifall jag får dubbla pengarna med ett underspel på fem. Rangers har dock legat relativt högt med målen på slutet men jag väger in de inbördes mötena mer. Känns som det blir en tät och hård match där båda lagen behöver poängen. 6/10
2011-02-19 01:05NHLNew Jersey Devils vs New York Rangers UNDER U 5 FT+OT 24 2.080

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-19 klockan 05:50. Anledning: Lägger till New Jersey Devils - New York Rangers
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng