Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-19, 00:26   #49
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Om du inte har en blek om vad du egentligen satsar på så är väl ett absolut minimum att du förlitar dig på rekaren som tror sig veta utgången? Skärpning!

I övrigt så måste jag instämma i klagokören över att sikta på 8-10 spel per dag. Ok helger eller stora matchdagar i t.ex. Europa League men på amatörnivå så är det fullkomligt bananas! Jag ser hellre att du pappersrekar 8-10 spel per dag och slänger in riktiga pengar på de du tror mest på.

Utmaning: hitta en "professionell" capper som kör 8-10 spel 365 dagar om året och inte ligger + - 0!

Kom ihåg att detta meddelande skrivs med kärlek!
Jag har sett lite bandy och kan det grundläggande men vet inget om lagen. Dock anser jag att ett odds på 4.2 är bättre matematiskt än 1.8 eller vad det var om de nu ändå är med i matchen. Lika eller förlust ger vinst som bonus på det ena och därför valde jag att gå på den raka här. I basket anser jag att dessa små hcp är lika meningslösa, och väljer hellre ett bättre odds där också även om jag inte har koll på basket heller.

Att pappersspela har aldrig varit min melodi, spelen blir inte som de skulle blivit med pengar och då är det meningslös fakta och statistik att se tillbaka på. Nu kommer jag på resans gång få riktiga siffror på hur det går i de olika spelen och då kan jag senare bli smalare och lägga ner det som inte går som jag tror. Det kostar ibland att utvecklas. Allting som jag har i bankrullen är plus och skulle jag gula på ett eller annat sätt är jag beredd att ta den smällen. Jag tror dock inte det går åt det hållet utan det kommer vända. Jag har haft tuffa dagar nu, men tidigare har jag även haft bra dagar. Dock lirar jag klart mindre live just nu och det kanske kan påverka resultatet. Det är något jag får utvärdera på sikt.

Det gäller att hitta det som passar sig själv och alla blir inte lyckosamma på samma sätt. Jag tackar för dina ord och håller med dig i mycket av det du säger.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng