Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-02, 22:18   #82
Vitor_Belfort

Vitor_Belforts avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 0
Standard

Heeey alla storgamblers där ute!

Allt började som 9åring när jag var med farsan i spelbutiken och fick äran att välja ett lag som jag ville skulle vinna. Sagt och gjort och så var första bongen inlämnad. Sen tar vi oss ett år fram i tiden och jag är då 10 fyllda, och springer till spelbutiken varje fredag och lämnar in italienska stryktipset med en två år äldre kompis (givetvis utan föräldrarnas samtycke, busig som man var :P). Jag börjar dela ut reklam för att finansiera mitt spelande (jag vet ) med kompisen och vi börjar så småningom komma in på travet. Bongen lämnas in varje lördag och likaså införskaffades det i vanlig ordning in var sin cider och chipspåse.

Några år senare börjar man hitta ett annat intressant spelobjekt, nämligen Oddset (Lången). Det spelas friskt och blir genast en favorit. På den gamla goda tiden fick man alltid ett odds på tre ggr degen för oavgjort till skillnad från nu (Sv Sp).

Sen kom pokerboomen igång och givetvis blev det kärlek vid första ögonkastet. Efter två framgångsrika år blev folket bättre och edgen minskade så jag sökte nya utmaningar och nöjen och fastnade för Omaha. Efter en liten svår tid i början började jag komma igång och plussa ganska bra, men i slutändan tröttnade jag på alla bb:s och i stort på poker.

Fokus pekade återigen mot Oddset och här är jag i nuläget, en fantastiskt intresserad idrottspåg på 23 unga vintrar som eftersträvar fortsatt framgång med spelandet.

Jag spelar mest på MMA och fotboll, men även handboll, innebandy och basket. Är enormt framgångsrik inom MMA och har plussat riktigt mycket ganska länge nu. Enda haken med MMA är att man inte får satsa dem pengarna man får göra på tex fotboll och ishockey, vilket jag hindras av.

Nu blev det en hel del här men hoppas ni inte tyckte det var allt för jobbigt att plöja igenom det hela. Jag önskar er alla lycka till med spelandet och glöm inte att tillsammans är vi starka! Kommer själv att börja lägga upp lite tips inom kort. Ta hand om er nu!

MVH Vitor Belfort
Vitor_Belfort är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat