Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-20, 00:42   #58
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Summering dagens spel

En plusdag och det känner jag mig nöjd med. Dock är jag lite missnöjd med ett par saker, dels för att min insats var fel på en match och att jag inte vet hur jag ska hantera Alkmaar. För det händer ofta att ett ag sviker mig och så spelar jag mot dem och så sviker de mig igen. Åtminstone är det vad mitt selektiva minne försöker säga mig. För hade jag inte spelat Alkmaar i förra matchen så undrar jag ifall jag kommit fram till samma spel. Det är möjligt men jag är inte helt säker på det, dock jämnar kanske sånt här också ut sig men jag vill ta reda på om det blir plus eller minus och hur gör jag det?

MSV Duisburg - Union Berlin
Det här spelet var ju långt ifrån nära. Istället för en vinst med ett par bollar blir det 0-1 och jag vet inte om spelet var bra längre. Jag tror jag skulle spela likadant ifall jag får samma förutsättningar men jag är tveksam faktiskt. Jag vet dock att det kan vara långt ifrån ibland men ändå vara ett rätt spel.

VfB Stuttgart II - 1. FC Saarbrücken
Ett kryss som sitter och det känns alltid bra då oddsen gör att det går två förlustspel på en vinst och det blir ändå plus i kassan. Skönt att få sätta ett kryss och där jag slipper undra varför ett lag avgjorde i 89:e minuten. Känns som ett bra spel efter min analys.

SpVgg Unterhaching - Hansa Rostock
En match som får ett resultat långt ifrån det jag tidigare kunde fantisera ihop. Dels var jag inne på en tvåa men oddset motiverade ett kryss och sen går Unterhaching och vinner matchen med klara 3-0. Hemmalaget varierar verkligen sina resultat och jag är inte lika säker på om krysset var rätt men anser att det inte är felaktigt, men klart svårbedömt.

SV Babelsberg 03 - Rot-Weiß Erfurt
Fick push på det ena spelet av två här. Erfurts form känns inte på topp ifall jag går på resultatet och som jag befarade så blev det ett oavgjort resultat här. Tycker dock att det finns bra värde i min tvåa på 1.9 med push på det oavgjorda. Överspelet pushade på halva insatsen och jag hade gärna sett ett mål av Erfurt i slutet av matchen men jag är likväl nöjd med spelet och kommer göra om det ifall möjligheten uppstår.

Rotherham United - Shrewsbury Town
Rochdale - Southampton
Dessa två matcher blev inställda och det kanske var tur för jag gick inte minus (ej märkbart) på ovanstående spel, dock försvann möjligheten att plussa.

SC Heerenveen - AZ Alkmaar
Som jag skrev ovan är jag helförvirrad om det här spelet är rätt eller inte. Jag väger in lite känslor i det hela även om jag försöker bortse från dessa. 0-2 slutade matchen och i grunden tycker jag såklart att Alkmaar är ett bättre lag men nu gjorde de en plattmacth resultatmässigt sist samt så är Heerenveen ett bra hemmalag. Jag vet inte om spelet var bra. Jag kommer inte fram till något alls faktiskt.

Lorient - Bordeaux
5-1 efter en märklig match och jag får g får lite känsloyttringar för Lorient som för andra gången vinner när jag har spel på dem. Får kolla upp ifall jag har ett förlustspel på dem emellan, men spelet känns bra. Visserligen påverkas jag säkert lite av resultatet här men tycker att just eftersom det var -0-1.5 så känns det väldigt mycket värde här. Åtminstone för att jag höjde insatsen till 6/10 med en felmarginal. Skönt att det då sitter så "enkelt"!

Övrigt
Övriga matcher har jag redan gått igenom då dessa lades ut efter matchstart samt när matcherna var slut. Innebandymatchen skakar jag fortfarande på huvudet åt att jag inte tar en maxinsats då det är en auto med det oddset. Ifall jag går över till nattens matcher så stör jag mig på att jag glömmer spela de mexikanska som startade kl 00.00. Vidare så kändes det som att det hade gått bra ifall jag spelat de brasilianska också kl 22.30 men dagen har varit lite avhuggen med för lite sömn och det är lätt hänt att soffan blir ens säng under en kortare tid. Jag återkommer med NHL samt eventuella spel på de mexikanska som startar om drygt en timme. Dagen plus hittills och det känns toppen efter den tunga starten, men nu är kursen inställd och resan börjat ta fart.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng