Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666
De flesta som spelar är förlorare, annars skulle spelbolagen inte kunnat bedriva sin verksamhet. Sen gäller det att bli duktig ifall man vill bli en vinnande spelare. Det krävs mycket mer än tur och tillfälligheter för det. Självklart kommer tillfälligheter alltid spela in men det kommer jämna ut sig på sikt. Att som någon här skrev att det går att vinna utan att räkna procent håller jag inte med om i grunden. Klart att det går att vinna men då har du undermedvetet likväl räknat på chansen ett lag har att vinna. Jag tror t ex att Fulham vinner i dag mot Bolton men väljer ändå krysset för att oddset är högre än vad det borde vara enligt mig. Ger de mig fyra i odds (klart lägre också) på Fulham så hamnar spelet där. Sänker de krysset till 1.50 blir det inget spel där. Allting har med beräkningar av procent att göra. Sen kan spel även ses som rent nöje och nöjen kostar och då är det en utgift man får ta.
Men jag tipsar om att läsa lite artiklar och så här på sharps och ta till dig av det som sägs. Du behöver inte hålla med men jag hoppas vi kan hjälpa varandra här åtminstone sen är det alltid varje enskilds beslut hur det ska spelas.
|
Det är ju precis det jag försökt säga till grabbarna här!! att man måste hitta värde i spelen! Att det inte går att bli en vinnande spelare i längden genom att förlita sig på TUR.
Så ditt inlägg va uppenbarligen inte riktat till mig alla fall,och det tackar jag för!