Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-20, 12:29   #18
Riise

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 1138
Standard

Udinese-Brescia U 2.5 2.10 b365
Udinese har fortfarande en riktigt fin form och man ska vinna den här matchen hemma mot Brescia utan några större problem. Men som så ofta i fotbollens underbara värld så underskattar man motståndet och tar inte dom här extra löpmeterna för att lösa upp moståndarförsvaret. Udinese saknar i den här matchen Sanchez som är nyckeln till deras rörliga anfallsspel. Nu istället får Di Natale, Denis bredvid sig som är en typisk straffområdesspelare. Jag tror Udineses spel kommer bli lidande och inte lika rörligt här vilket kommer såklart gynna Brescia. Bortalaget gör sällan mål på bortaplan och jag tror man inte nätar idag heller. 0-0, 1-0, 2-0 tänkbara resultat, fint odds.

Genoa-Roma 1a 2.50 b365
Roma har tappat all kraft i och med ägarfrågan och Tottis situation i klubben. Man fokuserar just nu på helt fel saker och det gynnar inte deras form som dalat stadigt sedan deras 2-0 seger borta mot Juventus för några omgångar sedan. Ett sönderköpt Genoa verkar sakta men säkert hitta spelet bättre och på Marassi är man ganska starka. Roma saknar till den här matchen Vucinic och man lär satsa på Totti-Menez på topp. Inte ett allt för löpvilligt anfallspar som säkert kommer sura om dom inte får några bollar att jobba med. Kan säkerligen bli så att Menez blir så trött på att vänta på bollar att han droppar ner själv och försöker styra igång spelet, kvar har man då en seg Totti på topp som inte lär sätta skräck i Genoa försvaret. Till 2.50 måste 1an testas!

Leyton Orient-Arsenal 1a men +1.5, +2.0 AH 1.90 b365
Leyton Orient trampar på i League One och man gör det bra. Man jagar uppflyttningsplatserna och formkurvan är god. Man kommer sälja sig dyrt här på hemmaplan mot ett bättre motstånd. Arsenal å andra sidan lär vila några spelare då man har ligacup final nästa helg och Barcelona returen kort därpå. Man kommer säkert med ett ganska hyfsat lag men jag tror man får det svårt ändå. Ett vilt krigande Leyton Orient ser sin chans att få lysa lite framför TV-kamerorna för en gång skull och det är ju FA Cupen, allt kan hända. Dock fegar jag lite i och med att jag inte vad vad Arsenal kommer med för startelva och tar ett AH spel här som mer än nog borde täcka för mig.

Utöver detta ryggar jag Schalke som jag läst om tidigare här i tråden, tackar för infon!!

Senast redigerad av Riise den 2011-02-20 klockan 12:41.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat